Nu är det helt klart. Galatasaray har gått ut med på sitt twitterkonto att man har värvat Napolispelarna Goran Pandev och Blerim Dzemaili i en paketdeal.
Galatasaray sägs få betala 7 miljoner euro för bådas underskrift.
| 18+ | Spela ansvarsfullt | www.stodlinjen.se | Regler & Villkor gäller | ||
|
||